خیلی سخته....

کلاس عشق ما دفتر ندارد
شراب عاشقی ساغر ندارد
بدو
گفتم که مجنون تو هستم
هنوز آن بی وفا
باور ندارد ....
+ نوشته شده در شنبه دهم بهمن ۱۳۸۸ ساعت 18:24 توسط امین
|

کلاس عشق ما دفتر ندارد
شراب عاشقی ساغر ندارد
بدو
گفتم که مجنون تو هستم
هنوز آن بی وفا
باور ندارد ....
به نام تکنواز گیتار عشق.........