دست در دست هم بیماری کورونا رو شکست میدیم

🔹ساعتها کار کردن با این لباسها خیلی سخته
آدم توش خیس عرق میشه...
نه میشه باهاش غذا خورد...
نه میشه نماز خوند...
نه حتی میشه از سرویس بهداشتی استفاده کرد...
عینک و ماسک روی صورت ردِ عمیقی میندازه
استرس ابتلا به بیماری کرونا هم که همیشه باهاشونه
🔻این روزها لباس رزم سربازان ایران "سفیده"
براشون دعا کنید
+ نوشته شده در یکشنبه یازدهم اسفند ۱۳۹۸ ساعت 23:7 توسط امین
|
به نام تکنواز گیتار عشق.........