ای کاش
;}
تا تو هستی که دستانم را بگیری ، آرزو میکنم هر روز زمین بخورم ! کاش تابستانها هم برفی بود .
+ نوشته شده در یکشنبه سیزدهم مرداد ۱۳۹۲ ساعت 20:53 توسط امین
|
به نام تکنواز گیتار عشق.........