« بــــــــارون »

بعضــی ادما عیــن بارون میموننـد اولشــ کـه میــان بهــت طــراوت میدنــ شادیــ میـدن ولی اخــرش زندگــیتو با گِل و شل یکــی میکنن
مراقــب ادمــا ی بارون صفــت باشــید تــو نباید
خاکــی باشی کــه اخــرش گل بشــی . . .
+ نوشته شده در یکشنبه سیزدهم مرداد ۱۳۹۲ ساعت 20:49 توسط امین
|
به نام تکنواز گیتار عشق.........